2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Frankrike med konfan, såg Håkan & Bruno!

 

Hur har ditt 2013 varit? Började riktigt rumpigt och blev bättre och bättre, sommaren var så bra och bra sen dess typ, med små dåliga saker!

 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Ja det tror jag, tänker göra det till ett bättre år!
 
Blev du kär i år? Nej. :(
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 3 November!
 
 
 Vad är din största framgång 2013? Har lärt mig att se livet från den ljusa sidan och uppskatta det jag har! Har även slutat vara en sån latmask.
 
Bästa köpet? Min underbara, fina lilla mobil
 
Vad spenderade du mest pengar på? Tror tyvärr att det var mat, önskar att jag hade köpt mer nödvändiga grejer!
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, en massa saker, men mest mina underbara vänner och familj!
 
 Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?  Wake me up, alla Håkanlåtar, Brunos nya skiva, Wrecking ball haha. 
 
Vem har du umgåts med mest? Tjejerna i min klass!
 
Bästa minnet från 2013? Håkan, Bruno, London, Frankrike, alla tjejkvällar. Jaaa det var svårt att välja.
 
 
Har du haft ett förhållande under 2013? Näpp.
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? En pojkvän helt klart.
 
Vad önskar du att du gjort mer? Prioriterat lite bättre, tagit mer risker och varit mer spontan!
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit bort halva dagar.
 
Favoritprogram på tv? Paradise hotel.
 
Största musikaliska upptäckten? Har faktiskt inte gjort någon ny spännande upptäckt vad jag kommer på haha.
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Jag var i Frankrike, blev sjungen till av konfagruppen och snygga italienare, åt äcklig mat och choklad, umgicks!
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja det klart!
 
De bästa nya människorna du träffade? Började umgås mycket med alla i klassen, och det kommer jag aldrig att ångra!
 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ha kul, var positiv, öppna dig för nya människor och saker, plugga ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför började 2013 inte bra?

2014-01-01 @ 14:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0