Blog award

Jag blev en av Alvas deltagare i Blog Awards- grejen, väri fanni!

Här har vi reglerna för awarden:

- Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig

- Skriv 11 randomfakta om dig själv 

- Svara på de 11 frågorna du fått i awarden 

- Välj ut 11 bloggare att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig) 

- Skriv 11 frågor åt de du nominerar

1. Jag tycker det är jättekul att baka, typ lika roligt som att äta det sen
2. Jag har alltid vart en av de längsta i klassen men nu börjar killarna växa om :)))))
3. Jag tycker det är såå jobbigt att smsa och ringa, och de som känner mig vet nog redan om det för det kan ta dagar innan jag svarar. Vill man nå mig fort får man skicka snaps
4. Min värsta mardröm från när jag var liten handlade om en blå köttätande brödlimpa...
5. Jag klarar inte av utsvängda jeans, tycker det är såå himla fult. 
6. När jag träffar nya människor är jag oftast blyg men sen kan man knappt få tyst på mig hähähä.
7. Jag försökte komma på min favoritmat som ett fakta men kom inte på något för jag gillar typ allt (förutom ketchup).
8. Jag är ganska känslig och känner mig lätt utanför.
9. När jag är ensam hemma brukar jag prata med min katt (galen kattant?)
10. Jag har alltid varit en riktig latmask, började typ plugga nu i nian.
11. När jag blir stor vill jag bo i Stockholm, Göteborg eller London.
 
1. Vilken är din favoritartist? Håkan Hellström & Bruno Mars!
2. Favoritplagg? Inget speciellt men en fin tröja och svarta jeans!
3. Berätta något konstigt om dig själv! Min "pektå" är längre än min stortå
4. Vilka är dina favoritbloggar? Läser en massa bloggar så vet inte!
5. Vilken är din favorit parfym? Clean skin, namnamnam
6. Bästa minnet från 2013? Åh så många, Håkan, Bruno och alla kvällar med bästa gänget
7. Din drömoutfit? Hmm typ låga Prime boots, perfekta jeans, vitt glansigt linne och en snygg kappa
8. Vad har du för planer inför framtiden? Tänkte gå ut gymnasiet med hyfsat bra betyg, jobba ihop pengar och resa, sedan plugga och få ett roligt jobb som jag trivs med, bo i en större stad och till slut gifta mig med nån stilig karl, skaffa två eller tre barn och bo i en stor, fin villa.
9. Hur lång är du? 178,5 cm.
10. Din bästa vän är? Har så många bra vänner men om jag måste säga en så Alva.
11. Din favoritapp på telefonen? Twitter, Instagram och Frogbert.
Jossan, Isa, Ellen, Vilma, Siri, Camila, Sanna, Sofia, Sara, Linn, Hanna.
1. Hur tycker du att en bra blogg ska vara?
2. Är du lik den du var för ett år sen?
3. Om du bara fick shoppa på en affär för resten av ditt liv, vilken skulle det vara?
4. Vad har du för bakgrund på mobilen?
5. Vem är din äldsta vän, som du fortfarande har kontakt med?
6. Hur vill du att ditt liv ska se ut om 15 år?
7. Vilken är din bästa egenskap?
8. Vad gör du helst en lördagkväll?
9. Har du några nyårslöften inför 2014?
10. Ett köp du verkligen ångrar?
11. Vad är det godaste du vet?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0