Dag 1

 1. Jag är asdålig på att kolla på serier, tröttnar alltid efter typ en säsong och börjar på en ny (undantag Gossip Girl och Desperate Housewives haha)
2. Jag älskar inredning och att småfixa i mitt rum.
3. Jag kan vicka på öronen.
4. Jag tröttnar jättelätt på mina kläder och använder bara ca en femtedel av de jag har för att jag tycker resten är fula...
5. Jag är värdelös på att komma på sånahär faktan.
6. När jag frågade min familj om de kunde komma på fakta om mig sa min bror: ser ut som en babian. Tack :)))
7. Jag skrattar alltid åt mina egna skämt. Skulle ju inte säga det om det inte var roligt liksom???
8. Jag är varken morgon eller kvällsmänniska, kan sova från tolv till tolv typ hehehe.
9. Jag gillar att rita och läsa men gör det aldrig.
10. Jag är just nu sååå himla sugen på att shoppa och thaimat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0