Moi

 
Hejsvej, tänkte ta tag i bloggandet nu en gång för alla faktiskt, i mer än en vecka denna gången! Eftersom jag inte bloggat på nästan två månader så har ni säkert glömt allt om mig, så tänkte berätta lite! Jag är 15 år, bor i lilla fula Jönköping och går på Junedalsskolan i 9J, världens bästa klass. I höst börjar jag gymnasiet och hade då tänkt välja naturlinjen. När jag inte går i skolan älskar jag att umgås med mina fina kompisar, familj, mysa och träna, även om det inte händer alltför ofta. Gillar även att shoppa när jag har pengar hehehe. Kollar inte så mycket på serier, bara paradise hotel. Japp, där har ni lite intressant fakta om mig och mer blir det om ni fortsätter läsa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0