50 fräsiga frågor

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - eva-berit
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - ketchup och svamp
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - monsters inc hahaha
4. Har du bra självförtroende? - ganska såå, mittimellan
5. Äger du en onepiece? - jäpp
6. Snusar eller röker du? - blä
7. Beskriv ditt drömutseende. - beyonce
8. Skriv namnet på någon du ser upp till. - en massa olika
9. Någon du har kysst. -  voffo de då
10. Den du saknar. - ingen speciell just nu, typ hela klassen
11. Den du senast sov över hos. - alven
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - haha vet inte det var typ 1 år sen
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - nej jag har den för jag tycker den är så ful
14. Vad väljer du, godis eller chips? - godis alla dagar
15. Har du rykten efter dig? - vet ej hoppas ej
18. Din absolut sämsta egenskap? - jag är slarvigast i världen även glömskast
19. Din bästa egenskap? - omtänksam
20. En låt du är beroende av just nu. -  typ alla med håkan för han är bäst
21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - hallå
23. Kan man vara vän med sitt ex? - det beror la påååå
24. Har du kysst en kompis? - ingen jag är kompis med nu
25. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - deras val men de la rätt så idiotiskt
26. Har du provat på droger någongång? - never
27. Vad vill du bli när du blir stor? - lycklig
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - tror det, beror ju på hur långt om man kan te på personen osv
29. Vad handlade din senaste dröm om? - jag var med i allsång på skansen och måns zelmerlöw var kär i mig
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - no idea, njee vill nog bli lite tjockare
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 178 och en halv. njee mer nöjd nu än innan, but still a flagggstång
 32. Vilken är den bästa svenska filmen? - gillar egentligen inte svenska filmer men typ hur många lingon finns det i världen
33. De bästa svenska skådespelarna? - vet typ ingen
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - harry potter alla dagar
35. Ditt humör för tillfället? - glaaaad 
36. En vacker person. - jag. skoja. min katt. skoja. finns många vackra personer
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? nopp snopp
38. Vem kramade du senast? - far
39. Vem träffade du senast? - förutom familjen, alva
 40. Är du kär just nu? - tyvärr inte
41. Någon du vill träffa. - zac efron för vi måste ju ses inan vi gifter oss
42. När grät du senast? - kommer icke ihåg, längesen
 43. Sminkar du dig varje dag? - oftast
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - mamma i think
45. Är du helsvensk? - jaa så tråkigt
46. Den bästa bloggen? - läser typ bara mina kompisars, dom är ju braaa
47. En artist du inte gillar. - per gessle!!!!
48. En artist du gillar. håkan hellström. bruno mars
49. Är du en nagelbitare? - nej men en nageldragare
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - det va la samma som 27an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0