en sån där grej

Vad är klockan? 16:44

Ålder? 14
Vart bor du? Jönköping 
Bor tillsammans med? mamma, pappa, en schimpans och kisse
Färg på ditt hus? svartvit
Bor du i villa eller lägenhet? både och, snart bara lägenhet
När är du född? 6 augusti
Klass/skola  8j
Vilket år tar du studenten? 2017
Något jobb? - näpp
När gick du upp i morse? - halv 7
När ska du sova? - när jag är trött

Duschat idag? näpp

Kramat någon idag?- ja

Pussat någon idag? - nej
Vad har du ätit idag? - frukost, lunch, tårta, melliz, middag
Dagens klädsel? – vita jeans och tröja
Dagens smink? - det vanliga
Dagens sötnos? - julian, han har vart snäll idag (väry ovanligt)
Dagens roligaste? - alven
Har du många vänner? -lagom
Vem kramade du senast? - alva
Hur många har varit otrogen mot dig? ingen
Har du pojk-/flickvän? - nej
Vem pratade du med i telefon senast? - kommer inte ihåg hahaha 
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - alva "jag måste harkla mig och snyta mig hos dig" haha
Film? - mean girls, harry potter <333
Låt? - 
just nu, pink - just give me a reason
Mat? - thai, libanesiskt, italienskt
Dryck? - ananasjuice
Färg? - vit
Stad? -
 favvo eller var jag bor??? london, jönkan
Land? - bor i sverige???

Ämne i skolan? - religion & english 

Människa? - äh

senaste:

Personen du tänkte på? - haha vet inte, började tänka på 100 olika när jag läste denna
Gången du spydde? – fyran
Gången du grät? - idag när jag spillde te på mina jeans
Pizzan du åt? - typ nån månad
Gången du var i Göteborg? - söndags
Gången du var i Stockholm? - november
Gången du var full? - nevah

Gången du var hög? - nevah

antingen eller:

Svart eller vitt? - vitt

Hund eller katt? - katt
Ut och festa eller hemma och mysa? - hemmamys
Tvspel eller datorspel? – tvspel
Singel eller upptagen?  en pojkvän skulle inte sitta fel

Ragga eller bli uppraggad? - kan inte ragga så...
Big Brother eller Paradise hotel? - kollar inte på nåt
Blont eller brunt hår? -brown
Mörk eller ljus ögonfärg? – bruna ögon på killar är mums, fast ljusa är med fint 
Choklad eller lakrits? – choklad
Göteborg eller Stockholm? – båda
Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
 Coca cola eller fanta? - coca cola
Pizza eller kebab? - kebab
Randigt eller prickigt? - randigt
Älska eller älskas? - båda
Leva eller dö? - leva???

antal:
Personer du älskar? - har inte direkt räknat haha

Personer du hatar? - typ 1... kanske... beror på dag
Gånger du druckit lite alkohol? - kanske.. 2?
Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ahhahahahhah
Glassar du ätit på en dag? - 12 :)))
Festivaler du varit på/ska på detta året? noone
Gånger du haft minnesluckor? - noll
Gånger du varit hög? - noll
Personer du saknar just nu? – typ 2?
Gånger ditt hjärta brustit? - noll

vem:

Vill du kyssa nu? - nån gosi

Ska du träffa imorgon? - jenny
Sjöng du senast för? - mig själv
Hade du senast en kik- och Facebookkonversation med? kik: elin facebook: vet ej
Spelade du tvspel med senast? – 
min lillebror
Vill du ta med på resa nu? - pappa
Är söt? - många

vad:
Gör dig glad? - 
när folk visar att de bryr sig, när någon gör något spontant snällt
Gör dig ledsen? -
 folk som dissar och ljuger
Vill du helst göra nu? - sova
Vill du ha nu? - en hushållerska som hjälper mig städa
Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  en pojkvän, haha nä men vet inte
Längtar du till? – sommarlov, mallorca, bruno mars
Tycker du om dina betyg? - njaaae
Ångrar du i ditt liv? -
 lite saker
Är det bästa som hänt dig? att jag föddes
Hur mycket är klockan? - 19.51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0