en liten lista

 

Senaste

Låt du hörde: give me love

Film du såg: en asdålig tjejfilm som hette nåt

Mat du åt: kyckling med pommes, namnam

Kram: pappsen

Puss: min katt...

Känslan: konstig, fast egntligen glad

Bråk: kommer inte ens ihåååg, typ mamma om nåt onödigt

Resa: grebbestad

Glädje: när jag blev klar med läxan

Längtan: bruno mars och jul!!!

Dröm: hahaha en pinsam en

Personen du träffade: pappa och lillebror haha

Person du pratade i telefon med: mamma 

Personen du fick sms av: hahaha vet inte, 2 veckor sen jag fick sms :(((

Gången du var utomhus: när jag åkte hem från skolan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: loong time ago

 

Antingen eller frågor:

Storstad eller landet: storstad

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: lax, annars KÖTT

Hund eller katt: katt

Aftonbladet eller Expressen: bra fråga 

McDonalds eller MAX: max!

Charter- eller skidsemester: charter

Sverige eller Utlandet: utlandet eller beror ju på var man är, hellre sverige än typ.. libanon

Sport eller nyheter: beror ju på vilken sport ju

Hockey eller fotboll: hockey!!!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll, fast mörkt hår är så fint!!!

Sommar eller vinter: sommaaar och jul

5 saker

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp? hmm typ ägg, yoghurt, jordnötssmör, mjölk, frukt

Fyra saker du inte kan vara utan? familj, vänner, min säng, mobil 

3 saker du inte kan äta? ketchup, champinjoner och lingonsylt, blä blä och blä

Två saker som gör dig glad? ma frieeeends, komplimanger

En sak du gör oftast flera gånger i veckan? kissar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna gå på blind date me någon ifrån ?

Svar: Haha kanske det, beror la på! :)
lauraflyckt.blogg.se

2013-09-16 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0