34 knäppa frågor

1. Har du ett par rosa string?
Näpp!!!

2. Vem var den senaste du pussade? 
Min katt. Haha så lonely.

3. Gillar du någon nu?
Kanske vet ej.

4.Vad gjorde du inatt?
Sov.

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? 
Jaaaa fast det hade vart lite jobbigt.

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Min kille? Va? Aha spöket Laban? Nä.

7. Klackskor eller sneakers? 
Sneakers for lajf, too tall for klackskor.

8. Kjol/klänning eller jeans?
Använder typ bara jeans!

9. Äkta hårfärg?
Brun/röd/orange?

10. Nuvarande hårfärg? 
Brun/röd/orange fast mest brunt. Ska dock färga det snart!

11. Frisyr?
Just nu: hängigt och kort

12. Skostorlek?
38-39.

13. Civilstatus?
Gift med mat.

14. Har du någonsin vart kär?
Typ inte hahaha.

15. Tror du på kärleken?
Ja det gör jag, vet ju att massor har upplevt den liksom!

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
I tvåan när min pojkvän gjorde slut efter tre timmar. Var väldigt ledsen då.
17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Njää, det tror jag inte.

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Nopesnope.

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Har hört att det kan vara väldigt läskigt.

20. One night stand eller förhållande?
Förhållande!

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Beror på humöret!

22. Telefonkontakt eller face to face?
Tycker det är så himla jobbigt att sms:a och ringa, så face to face!

23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Bara av pinsamhet.

24. Har du någonsin gått på bio ensam? 
Nej, tycker alltid så synd om dem som sitter helt själva och knaprar popcorn, blir typ ledsen.

25. Saknar du någon just nu?
Ja typ alla!

26. Är du glad? 
Ja, men har väl lite tråkigt!

27. Gillar du någon just nu?
Vad är skillnaden på frågorna "gillar du någon" och "gillar du någon just nu"? Brist på fantasi eller?!?

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Nej jag är snäll.

29. Har du hund? 
Katter for life.

30. Tror du på spöken? 
Bara när jag sett på skräckfilm/ska gå på toa mitt i natten.

31. Skulle du vilja väga mer?
Japp!!!

32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Skulle vara helt underbart att sitta i min ensamhet med lite sprit som sällskap. Nä.

33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Kanske om jag sover, pratar dock i sömnen. Så nej, jag måste prata.

34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Jaaa.


Kommentarer
Postat av: Bubba

Träffas?. Längesen vi gjorde

2014-02-11 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0