Allt i ett

Idag är det fredag innan lovet och jag är hemma sjuk. Roligt!!! Nej men stannar hemma och vilar upp mig så jag kan vara frisk resten av lovet. Förutom att jag är sjuk så mår jag braaa just nu, fast mitt humör har varit helt knäppt på senaste tiden. Ena stunden är jag hur glad som helst och älskar livet, andra stunden på gränsen till att börja gråta, utan anledning. Jag är nöjd med livet som det är för jag har underbara vänner och familj, men det känns ändå som att något fattas. Vill ha något nytt, lära känna nya människor eller åka till en ny plats. Vet ju att den tiden kommer snart men det känns så långt bort.
Dessutom måste jag lära mig att vara mer nöjd med mig själv!!! Man ska inte bli missnöjd om man får B på ett prov och man ska inte jämföra sig med precis alla andra hela jäkla tiden. Men det är det jag gör. Dåligt? Ja. Tänker bli en mer positiv människa och se allt bra jag har, för då mår man automatiskt mycket bättre, eller hur? Måste även sluta stressa så himla mycket över mina betyg, för det leder ingenstans. Är ändå 99% säker på att komma in på det jag vill, och det är ju det ända de är viktiga för.
Nu blev detta världens rörigaste inlägg, men det är så skönt att bara skriv ner alla sina tankar ibland, även om man låter helknas. Mitt minneskort till kameran är förresten sönder för tillfället, men ska köpa ett nytt så snart som möjligt och då blir min bloggning förhoppningsvis bättre! Ha en bra första dag på lovet nuuuu, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0