Dag 14

Oki, jag har en mamma och en pappa, som är skilda, och bor varannan vecka hos dem. Är ensam tjej i familjen (därför jag är så manlig), med tre bröder. Jakob, Jonatan och Julian. Jakob och Jonatan har båda flyttat och börjat jobba, som lärare och försäljare. Julian är fortfarande bebis och går på torpaskolan i femman. Om jag skulle beskriva dem med några ord skulle det nog bli såhär:
Mamma: bryr sig väldigt mycket, knäpp, gillar att läsa och dricka te.
Pappa: gillar ordvitsar, går på spinning, bra att prata med.
Jakob: pratsam, bra på matte, väldigt snäll och har lam humor.
Jonatan: också lam humor, lugn som en ko, gillar bacon och fotboll.
Julian: retlig, tjurig, knäpp, rätt rolig och söt ibland, gillar att åka kickbike.
Älskar min familj mest av allt, fast de ibland är knäppa, jobbiga och tjatiga så är de ändå bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0