My friends

Har många fina vänner som är underbara precis på sitt sätt, och de är verkligen något av det viktigaste här i livet! Vad vore jag utan dem liksom? Typ inget. Jag ska försöka beskriva dem jag umgås allra mest med, men det blir svårt för jag skulle kunna skriva en uppsats om varje! Till att börja med är det ju tjejerna i klassen jag träffar oftast såklart, men har även andra som betyder lika mycket även om vi inte ses så ofta. Ja ni fattar. Här kommer lite korta beskrivningar:
 
Alva: vi har varit vänner sen fyran och vet ALLT om varandra typ. Hon är som min syster vilket innebär att vi kan bli riktigt irriterade på varandra, men det går alltid över. Hon är väldigt knäpp och med henne kan man göra allt från att ha deeptalk till att prata konsistens på bajs. Hon är väldigt snäll och omtänksam.
 
Johanna: om man inte känner henne kan man nog tro att hon är en väldigt normal person, men det är bara ytan hehehe. Johanna har knasig men rolig humor samtidigt som hon är väldigt bra att prata med, hon förstår exakt. Vi har alltid varit bra vänner men kommit närmre det senaste året and I'm so happy for that.
 
Saga: är en liten boll av energi som ibland är superglad och ibland inte. Hon är en kul typ och det bästa med Saga är att hon är så himla omtänksam och verkligen bryr sig om andra människor. Hon är även väldigt snäll såklart och har rolig humor.
 
Sofia: är verkligen snäll rakt igenom. Även hon kan verka ganska "vanlig" när man inte känner henne men sen blir det andra bullar. Hon har humor som är så tråkig att den blir rolig (okej den är ganska rolig), och är väldigt lätt att prata med och grymt omtänksam. Hon är även min bästa tränings- och mattekompis.
 
Isa: så himla snäll människa. Ibland får jag till och med dåligt samvete för att Isa är så himla snäll hahaha. Hon ser saker från den ljusa sidan och skrattar mycket, ett riktigt lyckopiller som jag verkligen tycker om!
 
Camila: är nog en av de starkaste jag känner. Hon har gått igenom mycket och ändå är hon alltid glad. Hon är även väldigt klok och har alltid rätt, har man ett problem kan man gå till henne och hon har en lösning. Man kan alltid lita på henne, hon är en true friend! Även väldigt bra på att komma på bloggidéer hehehe. 
Det känns jättefel att bara välja ut några av mina vänner eftersom jag älskar alla lika mycket, men jag tog de i klassen jag träffar mest och såklart Camila, som kom på idén! Kunde inte skriva om alla för det skulle bli så långt men detta går även ut till Jenny, Molly, Siri, Elin, resten av min klass och ja ni fattar. Tycker alla borde bli kompis med mina kompisar för ni skulle inte ångra er!!!

Kommentarer
Postat av: Siri <3

Looooove you <3333 och snart ses vi, saknar dig!!!

2014-02-06 @ 15:20:22
URL: http://sirithemaid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0