20.19

Detta har varit en bra dag! Efter 8 kycklingspett gick jag och Sofia till gymmet och tränade ganska bra, kände dock inte så mycket efteråt. Sen hade jag utvecklingssamtal som gick braaa, och gick och fikade med min bror och pappa som fyller år idag. Mysmys. Imorgon är det heeelg och det är ganska så underbart.
Fick även lite tips av min vän Camila om vad jag kan blogga om (tar det som en hint att min blogg är tråkig hehehe), så ska skriva om de ämnena inom kort! Men inte nu, för nu ska jag bädda ner mig framför gårdagens paradise. Tjingeling!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA NEJ DIN BLOGG ÄR EJ TRÅKIG MEN DET VA LITE SAKER JAG VILLE SE :* HAHAHAAH

Svar: Hahahahah braaa, hihi det va jätte bra tips!!!! Skriver om ett nu hähähää, puss hahahah :*
lauraflyckt.blogg.se

2014-01-30 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0