Nytt

Tights - Stadium skor - Nike
Äääälskar dessa tightsen, sköna plus att de är snygga också. Typ alla har såna men man fattar varför! Blir så taggad på att träna med nya kläder med. Är typ taggad på allt nu förutom det jag borde, plugga. Vaknade klockan ett hos Camila (BRA), käkade och sen gick jag hem för att plugga kemi. Har inte ens öppnat boken än. Känns ju underbart och kommer få ångra det resten av veckan men jaja. Just nu sitter jag och lyssnar på gamla Justin Bieber låtar av nån anledning, och om en stund ska jag iväg och träna med mamma, och sen ta en sväng på A6, så nu ska jag ta mig nåt att äta. Hoppas ni har en bra måndag, puss!
 

Kommentarer
Postat av: En kompis

Video inlägg nästa?


Btw, Fin <3

2014-01-27 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0