10 saker som jag gillar

New York
För att det är världens bästa stad
 
Choklad
För att det är världens godaste sak
 
London
För att det också är världens bästa stad 
 
Solen
Som gärna får komma fram lite mer...
 
Shopping
Har kommit in i nåt beroende, känner att jag måste shoppa... Haha ganska dåligt men I love it
 
Att jag kan äta jordgubbar på jobbet
Gör ju jobbet lite bättre 
 
Myskvällar med mina bästisar
För att det är bäst
 
Podcasts
För att det gör tiden på jobbet, bussen i bilen roligare, love it. Är dock helt efterbliven med det, började lyssna för typ en vecka sen höhö
 
Att sova ut
För att sova gör mig glad
 
Kaffe
För det gör mig glad när jag inte får sova ut
 

Kommentarer
Postat av: Daily Julia

Håller solklart med om att London är världens bästa stad! Har en London-weekend inbokad senare i sommar och bara längtar dit :)

Svar: Ja, sån underbar stad! Vad härligt :)
lauraflyckt.blogg.se

2014-07-03 @ 10:49:48
URL: http://dailyjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0