Sommaren 2014

Bilder från sommaren 2013.
Helt sjukt att det redan är juli, halva året har gått! Känns som att det nyss var nyår, knasigt. Sommaren har ändå bara börjat, så tycker det är lite för tidigt att vara så himla missnöjd som så många verkar vara?! Nästan två månader kvar ju. Tänkte skriva lite om mina planer inför sommaren nu, juni har ju redan passerat och under den månaden slutade jag grundskolan, åkte till New York och har även hunnit umgås en hel del med kompisar och jobba. Men resten av tiden kommer här:
 
Juli
- Ska var hemma i drygt två veckor nu, umgås med vänner, jobba och även åka på miniresa till Uppsala och hälsa på Siri!
- Den 18 juli slutar jag jobba och drar iväg på medelhavskryssning. Ååh längtar så mycket, behöver sol och värme!!!
- Kommer hem den 25 tror jag och är hemma en stund vilket leder oss till...
 
Augusti
- Den 2 augusti åker jag till Taizé i Frankrike med konfan och kompisar! Ska bli superroligt.
- Kommer hem den 10 augusti och då ska jag frömodligen till Stockholm innan skolan börjar den 19. Fick förresten reda på att jag kommit in igår, så det blir natur på ED för mig i höst! Det känns som att tiden kommer gå så himla fort fra till dess, blir nästan lite rädd haha. Men får se till att njuta och sen ska det ju bli roligt att börja gymnasiet också!
 
Så, där fick ni mina sommarplaner och lite till, nu ska jag packa och gå över till pappa. Det ska bli jobbigt för jag är så jäkla hungrig haha. Blir alltid det efter jobbet, fast jag står och äter massa jordgubbar. Men ska nog göra något åt det istället för att babbla om det!!! PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0